News

Nový projekt „The BarLab“ má ambíciu posúvať barovú scénu na Slovensku.

Môže to byť aj vo vašej prevádzke.

Pod značkou The BarLab, s podtitulom raising the bar (pozdvihnúť latku/bar), spúšťa spoločnosť Italmarket Slovakia, a.s. jedinečný projekt, v ktorom spojili sily uznávaní profesionáli z barového prostredia Tony Velich, Róbert Šajtlava, Miroslav Telehanič a Filip Navrátil. Ich misiou je zlepšiť servis a pomáhať slovenským prevádzkam dostať sa na mapu cocktailových barov sveta.

„Cocktailová kultúra rozkvitá po celom svete ruka v ruke s rastúcou barovou scénou. Projekt „The BarLab“ sleduje aktuálny celosvetový trend, ktorý inšpiruje ľudí piť lepšie a kvalitnejšie, doslova uprednostniť zážitok pred resetom.
Našou ambíciou je, aby sa ľudia/zákazníci starali o to čo, kde a ako pijú, minimálne tak, ako to robia pri jedle. Tento trend chceme podchytiť a poskytnúť On Trade prevádzkam plnú podporu vo forme profesionálneho consultingu a vzdelávania.
Výnimočné na tomto projekte je, že našich externých konzultantov Mira a Filipa, doplnia full time ambasádori exkluzívne pre „The BarLab“ - Tony a Róbert. V praxi tak budeme vedieť pomáhať prevádzkam oveľa flexibilnejšie. Je to celoročný projekt, ktorý má ambíciu naozaj pozdvihnúť latku celej barovej scény. Projekt „The BarLab„ vychádza z viacerých doplňujúcich sa konceptov, ktoré tvoria jeho piliere, tak ako uznávaní profíci, ktorých sa mi podarilo spojiť do jedného teamu,” povedal Martin Dobiš, On trade riaditeľ spoločnosti Italmarket Slovakia, a.s. a tvorca myšlienky „The BarLab“.

Čo konkrétne prinesie projekt The BarLab pre On Trade prevádzky?
Množstvo workshopov a stále populárnejších Pop Up eventov či festivalov, interaktívnych tréningov na rôzne témy a produktové kategórie, odborné konzultácie pri zostavovaní menu, ale aj obohatenie personálu relevantnými znalosťami napr. v upsellingu, prezentácii barových trendov a inšpirácie na perfect serve jednotlivých prémiových a ultra prémiových spiritov - v dôsledku toho všetkého môžu majitelia očakávať vyššie tržby a celkovú prosperitu prevádzky, ale aj lojalitu zamestnancov.




Jedným z in-house reprezentantov projektu je prvý víťaz slovenského kola World Class Competition Tony Velich.
Stáva sa nie len oficiálnym ambasádorom tejto najprestížnejšej barmanskej súťaže, ale aj celého Diageo Reserve brands portfólia, do ktorej patria práve najpopulárnejšie ultra-prémiové spirity.

V roku 2018 získal Tony ocenenie Ambassador roka Slovak Bar Awards a do projektu prichádza z vedenia konceptu The Velvet, ktorý v súčasnosti patrí k špičke slovenskej barovej scény.
„The BarLab ma oslovil z viacerých dôvodov. V prvom rade viem, že teamová praca je kľúčom k úspechu a za tímto projektom stojí team skúsených ľudí, ktorí už niekoľko rokov inšpirujú svojou prácou. Preto mi je cťou doplniť tento team a v neposlednom rade to beriem ako poslanie posúvať barovú scénu na Slovensku,“ vyjadril sa Tony.

Ďalším in-house členom The BarLab teamu je Róbert Šajtlava, barová osobnosť roku 2019. „Keď ma spoločnosť Italmarket Slovakia oslovila na pozíciu gin ambasádora a lektora pre Diageo Bar Academy, neváhal som ani sekundu. Projekt The BarLab vnímam ako špičkový, komplexný program určený pre barové a reštauračné prevádzky so záujmom posúvať svoje vedomosti a zručnosti na ďalší level,” vyjadril sa Róbert.

Rum project má v The BarLab zostave pod patronátom posledný víťaz slovenského kola World Class Competition Miroslav Telehanič. „Povedal som áno z dvoch dôvodov. Prioritne preto, že sa sústreďuje nielen na cocktail bary ale na kompletný sektor HORECA, teda od reštaurácií, cez hotely až po kaviarne. Tým pádom môžeme meniť k lepšiemu celú barovú gastronómiu. Druhým dôvodom je fakt, že budem pracovať so študentami, čo je veľmi podstatné pre budúcnosť,” povedal Telehanič.

Whisky project v rámci „The BarLab“ má pod palcom ďalší top barman a slovenský víťaz World Class Competition Filip Navrátil, ktorý je zároveň Single Malts ambasádorom.

Pole pôsobnosti „The BarLab“ projektu je široké, ale pritom nie je jednorázovou akciou ale komplexným, špičkovým rogramom, ktorý bude On Trade prevádzky sprevádzať celý rok a jeho cieľom je skutočne naplnenie svojho podtitulu - pozdvihnúť latku nielen jednotlivých barov, ale v konečnom dôsledku celej slovenskej gastro scény.

Nezmeškajte žiadnu novinku

Prihláste sa k odberu našich noviniek.