News

Každá fľaša alkoholu, ako aj každý cocktail má svoj jedinečný príbeh. Preto vznikli tzv. BarLab Sessions – Tell the Story. „Seminár je zameraný na detaily servisu ako pohostinnosť, vedomosti a profesionálny servis, ktorý má zaručiť spokojnosť hostí a pozdvihnúť biznis v prevádzkach. Témou seminárov bolo rozpovedanie príbehu, ktorý stojí za každou fľašou. Práve príbehy dávajú spiritu alebo cocktailu dušu a robia z barmanov rozprávačov, ktorí prinášajú viac ako len zážitok zo servisu,“ hovorí Tony Velich, brand ambasádor Reserve Brands portfólia, ktorý stojí za mnohými úspešnými konceptmi BarLabu.

Ďalšími fázami BarLab Sessions sú ochutnávky portfólia Reserve Brands a inšpirujúca prezentácia tvorby cocktailov i podávanie produktov Reserve Brands formou perfect serve. „Vytvorili sme viacero konceptov Pop -up Bars by The BarLab, v ktorých sme zapájali rôzne prevádzky, a vytvorili sme pop -up menu na vopred dohodnutú tému. 

Každý seminár je pripravovaný na mieru danému konceptu, aby mal čo najlepší vplyv a zásah na personál prevádzky,“ dodáva Tony. Jedným z pop -up barov bol špeciálne vytvorený pre prevádzku Five Points pod názvom Street life. „Na letnej terase prevádzky sa miešali cocktaily na báze Tanqueray. S kuchárom sme k menu napárovali snacky. 

Zákazníci si mohli vychutnať Negroni na kvalitnom ľade a k tomu si dať taliansky parmezán alebo olivy. Nechýbal, samozrejme, ani Tanqueray & Tonic a jeho kreácie obohatené o rôzne ovocie a bylinky. Celú akciu sprevádzal live DJ a dotváral atmosféru Street Life. Som nesmierne rád, že sme mali vždy plno spokojných hostí a skvelý feedback. 

Za mňa je to vynikajúca ukážka toho, že aj menšie bistro vie vďaka spolupráci vytvoriť skvelý cocktailový zážitok,“ vysvetľuje Tony. Bola to jedna z najúspešnejších akcií leta, preto sa vo Five Points ešte trikrát zopakovala a obdobne sa adaptovala sa aj v ďalších podnikoch. 


Ďalším zaujímavým a veľmi úspešným konceptom bol Bulleit BBQ Party. 

Menu bolo tvorené na základe prémiovéhobourbonu Bulleit, ku ktorému si zákazníci mohli pochutnať na miniburgeroch, ktoré kuchár pripravoval na grile, priamo na streche Rooftop by Regal pred zákazníkmi. Celú atmosféru opäť dopĺňal DJ a event opäť naplnil celú terasu podniku spokojnými zákazníkmi.

Jedinečným konceptom bol aj Antique American Bar – Guest bartending by Tony Velich. „Vytvorili sme špeciálne menu s ginovými twistovanými klasikami ako napríklad Gimlet, Negroni, Gin & Tonic. Každý cocktail bol obohatený o špeciálnu surovinu a dôraz sa kládol na kvalitnú prípravu a dobrý ľad. 

Negroni bolo infúzované s kávou a nepraženým kakaom. 

Gimlet bol obohatený o zmes citrusov a bazy. G & T som postavil na novinke Tanqueray Flor de Sevilla, do ktorého som pridal pomarančovú kôru a kumkvat.“

The BarLab plánuje pokračovať v špeciálnych seminároch a pop -up eventoch pre gastronomické prevádzky. Taktiež má v pláne rozšíriť tréningový proces aj pre manažérov v prevádzkach, aby si vedeli vyškoliť špičkový personál a vytvoriť kvalitné pracovné štandardy, ktoré pomôžu pri chode úspešnej prevádzky. Predmetom školení budú naďalej prémiové značky z portfólia Reserve Brands, ku ktorým sa pridajú aj značky ako Campari či Fever -Tree.

Ak aj vy cítite, že je čas sfúknuť prach z vášho baru, urobiť ďalší, odvážny nový krok a pozdvihnúť vašu prevádzku o latku vyššie, experti z The Bar Lab sa už na vás tešia! Vykročte zo svojho tieňa a rozhodnite sa z vášho baru urobiť nové miesto na cocktailovej mape sveta!

Pre viac informácií o projekte nás neváhajte osloviť a obráťte sa na niektoré z našich distribučných stredísk.

Nezmeškajte žiadnu novinku

Prihláste sa k odberu našich noviniek.